top of page
Szukaj
  • ZdjÄ™cie autoraRafaÅ‚ Myrta

Czym jest serwis Dr CPAP? Jaka myśl stała za jego powstaniem?

Zaktualizowano: 17 cze 2020

Od lat prowadzę popularny internetowy blog na temat leczenia bezdechu sennego www.cpapablog.pl oraz administruje największą grupę dyskusyjną o bezdechu na Facebook. Blog tworzyłem z myślą pomocy w zakupie aparatów CPAP i walką z tzw. "marketingową ściemą". Blog jest odwiedzany każdego miesiąca prawie 50 tysięcy razy!


Złapałem się na tym, że z czasem zacząłem pisać o coraz bardziej zaawansowanych tematach, które stały się mało zrozumiałe dla osób, które dopiero zaczynają przygodę z CPAP. Pomiędzy 200 innymi artykułami coraz trudniej znaleźć te pierwsze- w których tłumaczyłem wszystko i skupiałem się na pomocy w wyborze CPAP.


Od dłuższego czasu myślałem o zrobieniu czegoś nowego, ale zupełnie nowym pomysłem jest zbudowanie serwisu w oparciu o "silnik" internetowego sklepu. W tym sklepie jednak sprzedawać będziemy tylko i wyłącznie wiedzę, a nie produkty. Opisy nie będą "marketingowe" ale zawsze szczere (czasem "do bólu"). Do tego dużo lubianych przez wszystkich rankingów i porównań. Trzymacie kciuki, żeby to się udało!

195 wyświetleń0 komentarzy

Ostatnie posty

Zobacz wszystkie
bottom of page